Verzenden en Retourneren
De meest gestelde vragen beantwoord
Meest voorkomende vragen over verzending
Bestellingen & Verzendingen
Als je een voorradig product hebt besteld voor 15:00 zal deze dezelfde werkdag nog worden verzonden. Het duurt doorgaans 1-3 werkdagen om dit pakket te ontvangen.Â
Je kunt een account aanmaken tijdens het afronden van je bestelling. Of door hier te klikken.
Het verwerken van bestellingen is zo goed als geautomatiseerd, dit betekend dat je na bestelling je afgeleveradres niet meer kan aanpassen.
Je kunt de status van je bestelling volgen door hier te klikken.
Wij versturen naar alle landen binnen Europa
Ja, we splitten geen orders, is een product niet op voorraad dan wordt je bestelling verzonden wanneer deze weer op voorraad is.
Meest voorkomende vragen over retourneren
Retouren & Garantie
Ben je niet tevreden met het ontvangen product? U heeft een wettelijk retour termijn van 14 dagen, hierna heeft u 14 dagen om uw bestelling te retourneren.Â
Onze oprechte excuses, neem contact met ons op en wij zorgen dat je het juiste product ontvangt.
He, sorry! Zorg voor duidelijke foto’s van de buitenkant van de verpakking, heb je deze gemaakt? Stuur ze dan op per email naar hello@pokepackshop.nl en wij zorgen dat het geregeld wordt.
Als je je bestelling wilt retourneren kunt je het beste contact opnemen per e-mail aan hello@pokepackshop.nl, wij sturen je dan het retour formulier.
Wij zijn bereikbaar per email op hello@pokepackshop.nl of per telefoon op +31 (0)6 58 94 50 12
Indien een product niet voorradig is kan je je inschrijven, wij houden je op de hoogte van de voorraad status.
Op het moment dat jouw retour bij ons is ontvangen, wordt deze binnen 7 dagen verwerkt. Indien deze zoals verzonden/nieuw is ontvangen zullen wij binnen 14 dagen uw betaling terugstorten.Â
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk –Â in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.