Winkelwagen

📦 Gratis verzonden vanaf € 250,- (NL,BE&DE)

📦 Voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden!

Algemene Voorwaarden

ARTIKEL 1 – DEFINITIES
De volgende definities zijn van toepassing op deze algemene voorwaarden:

  1. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
  2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
  3. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
  4. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen; 5. Herroepingstermijn: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
  5. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om de overeenkomst op afstand te annuleren binnen de bedenktijd;
  6. Dag: kalenderdag;
  7. Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
  8. Duurzame gegevensdrager: ieder middel dat de consument of ondernemer in staat stelt informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.

ARTIKEL 2 – IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER
PokePackShop.nl is onderdeel van Codiro BV
Balgweg 6
1764KB Breezand
Nederland
Telefoonnummer: +31 (0)6 58 94 50 12
E-mailadres hello@pokepackshop.nl
KvK-nummer: 71320180
BTW-identificatienummer: NL858668221B01

ARTIKEL 3 – TOEPASSELIJKHEID

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.

  1. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
  2. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument kan worden opgeslagen in een eenvoudige manier op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
  3. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden specifieke product- of dienstvoorwaarden van toepassing zijn, zijn het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en bij strijdige algemene voorwaarden kan de consument zich steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem , meest voordelig.

ARTIKEL 4 – HET AANBOD

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
  2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een ​​goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
  3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft met name:
  • de prijs inclusief belastingen;
  • de eventuele kosten van bezorging;
  • de wijze waarop de overeenkomst tot stand komt en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
  • of het herroepingsrecht van toepassing is;
  • de wijze van betaling, levering of uitvoering van de overeenkomst;
  • de termijn voor aanvaarding van het aanbod of de termijn voor het behouden van de prijs;
  • de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand op een andere grondslag dan het basistarief worden berekend;
  • als de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, op welke wijze de consument deze kan raadplegen;
  • de wijze waarop de consument vóór het sluiten van de overeenkomst kennis kan nemen van handelingen die hij niet wenst, alsmede de wijze waarop hij deze vóór het sluiten van de overeenkomst ongedaan kan maken;
  • de mogelijke talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
  • de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; En
  • de minimale duur van de overeenkomst op afstand als het gaat om een ​​overeenkomst die strekt tot voortdurende of periodieke levering van producten of diensten.

ARTIKEL 5 – DE OVEREENKOMST

  1. De overeenkomst komt, met inachtneming van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment dat de consument het aanbod aanvaardt en voldoet aan de daarbij gestelde voorwaarden.
  2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod onverwijld langs elektronische weg. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
  3. Als de overeenkomst elektronisch wordt gesloten, neemt de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen om de elektronische gegevensoverdracht te beveiligen en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Als de consument elektronisch kan betalen, neemt de ondernemer passende beveiligingsmaatregelen.
  4. De ondernemer kan zich – binnen de wet – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
  5. De ondernemer zendt de consument bij het product of dienst de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager:
    het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan; B. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
    C. de informatie over bestaande dienst na verkoop en garanties;
    D. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt ter uitvoering van de overeenkomst;
    e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.
  6. Indien de ondernemer zich verplicht tot het leveren van een reeks producten of diensten, is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

ARTIKEL 6A – HERROEPINGSRECHT BIJ LEVERING VAN PRODUCTEN

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Daarnaast heeft u nog eens veertien dagen de tijd om het product naar ons te retourneren.
  2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in de mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

ARTIKEL 6B – HERROEPINGSRECHT BIJ LEVERING VAN DIENSTEN

  1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien werkdagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst. Daarnaast heeft u nog eens veertien dagen de tijd om het product naar ons te retourneren.
  2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht dient de consument zich te houden aan de redelijke en duidelijke instructies die de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de bezorging heeft verstrekt.

ARTIKEL 7 – KOSTEN BIJ HERROEPING

  1. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen maximaal de kosten van retourzending voor rekening.
  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen veertien dagen na retourzending of herroeping, terugbetalen.

ARTIKEL 8 – UITSLUITING VAN HET HERROEPINGSRECHT

  1. Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indien de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
  2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
    a) die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
    b) die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
    c) die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
    d) die snel kunnen bederven of verouderen;
    e) waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
    f) voor losse kranten en tijdschriften;
    g) voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
    h) voor producten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de cryptomarkt waar de ondernemer geen invloed op heeft;
  3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
    a) betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
    b) waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
    c) betreffende weddenschappen en loterijen.

ARTIKEL 9 – DE PRIJS

  1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW-tarieven.
  2. In tegenstelling tot de vorige paragraaf kan de ondernemer producten of diensten aanbieden met variabele prijzen die onderhevig zijn aan schommelingen op de financiële markt en waarop de ondernemer geen invloed heeft. Deze link naar schommelingen en het feit dat alle vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden in het aanbod vermeld.
  3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
  4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
    a) ze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
    b) de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
  5. De prijzen in het assortiment van producten of diensten zijn inclusief btw.

ARTIKEL 10 – CONFORMITEIT EN GARANTIE

  1. De ondernemer garandeert dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, de redelijke eisen van betrouwbaarheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van het sluiten van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsbepalingen. regelgeving.
  2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument kan doen gelden ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand. .

ARTIKEL 11 – LEVERING EN UITVOERING

  1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
  3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.
  4. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
  5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een ​​vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
  6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
  7. Vooraf vrijgegeven bestellingen “pre-orders” zijn bestellingen voor producten producten die nog niet beschikbaar zijn voor algemene verkoop.
  8. Producten kunnen worden verkocht worden op basis van allocatie, bij allocatie is levering niet gegarandeerd, als blijkt dat ondernemer het bestelde product niet kan leveren zal de consument zo snel mogelijk op de hoogte worden gesteld en zal ontbinding plaatsvinden, indien het bestelde product reeds betaald is zal ondernemer het volledige aankoopbedrag terugstorten.

ARTIKEL 12 – DUUR TRANSACTIES

  1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van maximaal één maand.
  2. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan heeft een maximale looptijd van twee jaar. Indien is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de consument de overeenkomst op afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst worden voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde tijd en zal de opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst maximaal één maand bedragen.

ARTIKEL 13 – BETALING

  1. Voor zover niet later is overeengekomen dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen veertien dagen na levering van de goederen of in geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst binnen 14 dagen na aflevering van de daarop betrekking hebbende bescheiden. overeenkomst .
  2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
  3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onmiddellijk aan de ondernemer te melden.
  4. Bij wanbetaling door de consument heeft de ondernemer, behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.
  5. Als de bestelling met cryptocurrency wordt betaald, wordt deze geannuleerd. We kunnen de waarde in cryptocurrency alleen opnieuw bepalen tegen de huidige koers, omdat deze na voltooiing zal worden ingewisseld voor fiat.
  6. Pre-order betalingen garanderen niet de beschikbaarheid van het Product, maar vertegenwoordigen uw aanbod (“Aanbieding”) om het Product te kopen wanneer het algemeen te koop wordt aangeboden. De ondernemer behoudt het recht voor om uw aanbieding niet te accepteren en uw aanbieding wordt pas geaccepteerd nadat het vooraf bestelde product is betaald en verzonden.
  7. Pre-orders kunnen door de aard, werking en op basis van de voorwaarden van Klarna niet met enig Klarna betaalmethode worden afgehandeld.

ARTIKEL 14 – KLACHTEN

  1. De ondernemer heeft een goed bekendgemaakte klacht en behandelt klachten in het kader van deze procedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een periode van 14 dagen vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, zal de ondernemer binnen een periode van 14 dagen reageren met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer gedetailleerd antwoord kan verwachten.
  4. Indien de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl ), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

ARTIKEL 15 – AANVULLENDE OF ANDERE BEPALINGEN
Aanvullende of afwijkende bepalingen van deze algemene voorwaarden mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

Deze algemene voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt op 30-11-2024

Gratis verzending

Op order boven de € 250,- (NL,BE&DE)

Eenvoudig retourneren

14 dagen lang eenvoudig retourneren

Verzekerde verzending

Verzekerde verzending mogelijk

100% Veilig Betalen

Klarna / iDeal / PayPal

De waardering van pokepackshop.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 85 reviews.